Wartościowy content z Prestashop

prestashop

Stworzenie sklepu na Prestashop jest proste nawet dla osób, które stawiają pierwsze kroki w branży e-commerce. Aby osiągnąć pełny sukces nie wystarczy tylko wykupienie hostingu, domeny, umieszczenie sklepu na presta shop i wstawienie oferowanych produktów. Aby sklep był zauważony przez roboty Google i użytkowników potrzebny jest wartościowy content. Treści można umieszczać na stronie sklepu w zakładce blog lub aktualności, na fanpage’u lub przesyłać do klientów w formie newslettera. Z narzędziami Prestashop będzie to proste i skuteczne.

Moduły dla bloga

Na blogu można umieszczać treści, które będą wartościowe pod kątem SEO, jak i interesujące dla potencjalnych klientów sklepu. Warto dodawać treści regularnie, przyciągnie to uwagę użytkowników oraz zwiększy widoczność strony w wyszukiwarce. Moduły Presta Shop są przydatne przy tworzeniu blogów, działu aktualności lub forów.

Moduły dla Facebooka

marketing prestashop

Obecność na Facebooku oraz korzystanie z innych mediów społecznościowych jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w branży e-commerce. Facebook pozwala na bezpośrednie informowanie klientów o nowych produktach czy promocjach. Za pośrednictwem tych mediów można budować pozytywne relacje z klientami, odpowiadać na ich pytania, sugestie czy wyjaśniać reklamacje. Na stronie Prestashop można znaleźć moduły, które pozwolą na integracje strony sklepu z profilem na Facebooku. Integracja sklepu z profilem Facebook zwiększy konwersje na stronie oraz pozwoli zbudować świadomość marki.

Wysyłka newsletterów

specjaliści prestashop

Newslettery to jedna ze skutecznych promocji sklepów internetowych.
Sklepy prestashop oferują bezpłatne i płatne moduły do wysyłki newsletterów. W Ciągu kilku minut można stworzyć, spersonalizować i wysłać skuteczną kampanię mailingowa. Narzędzia Presta Shop dostarczą poinformują lojalnych klientów o nowych produktach w sklepie, zwiększą ruch i konwersję na stronie. Dzięki Newsletterom każdy przedsiębiorca zyska gwarancję udanej akcji promocyjnej oraz zainteresowanie nowymi produktami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *