Rozwój sklepu PrestaShop

PrestaShop deweloper

Wszyscy sprzedawcy internetowi muszą aktywnie poszukiwać nowych metod i sposobów, dzięki którym uda im się pozyskać kolejnych klientów oraz zoptymalizować osiągane zyski. Podstawą działalności w e-commerce jest wybór odpowiedniego oprogramowania, dzięki któremu możliwy będzie stały rozwój sklepu. Doskonałym tego przykładem może być platforma PrestaShop, która znacząco ułatwia wdrażanie nowych rozwiązań oraz funkcjonalności.

Usprawniona obsługa klienta

Każdy klient dokonujący zakupów w sklepie internetowym powinien czuć się w jakiś sposób wyjątkowo. Aby to osiągnąć, należy traktować go z poważaniem oraz jednocześnie zadbać o własny wizerunek. Warto zastosować podstawowe zasady obsługi klienta, które na stałe zapadną mu w pamięci oraz zachęcą do ponownych odwiedzin i zakupów w sklepie. Opłaca się szybko odpowiadać na wiadomości mailowe czy też pytania zadawane w czacie sklepowym. Warto również sprawnie odbierać telefony oraz wykazywać się aktywnością na portalach społecznościowych. Dobrym rozwiązaniem może być dołączenie do zamówienia darmowego upominku. Warto też usprawnić proces zwrotu, oferując różne możliwości wysyłki. Wszystkie te aspekty są w stanie usprawnić rozmaite moduły Presta Shop, zarówno darmowe, jak i płatne.

Skuteczny e-mail marketing

specjalista prestashop

Przyciąganie użytkowników do sklepu za pomocą e-mail marketingu pozwala na zbudowanie bliskiej relacji z klientami. W ten sposób można też znacząco zwiększyć ruch na stronie oraz poprawić wyniki sprzedaży. Przykładem kampanii tego typu może być wysyłka e-maila powitalnego dla nowych subskrybentów. Warto również zadbać o comiesięczny newsletter, uwzględniający najnowsze promocje oraz produkty. Dobrym rozwiązaniem są e-maile urodzinowe, wysyłane do solenizantów. Można też przesyłać klientom propozycje produktów podobnych do tych, które zakupione zostały w sklepie poprzednio. Wielu odbiorców może ponadto wyrazić zainteresowanie nowymi wydarzeniami w rozwoju firmy czy recenzjami poszczególnych produktów. Określając docelową grupę klientów, warto też skupić uwagę na niszowych rynkach. W ten sposób można osiągnąć dużo więcej, nawet przy stosunkowo niskim budżecie. Sklepy PrestaShop pozwalają na przeprowadzenie bardzo sprawnej, wygodnej i skutecznej kampanii e-mail marketingowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *